Кошик
604 відгуків
⬇️⬇️⬇️Переоцінка товару на сайті⬇️⬇️⬇️вул.Підвисоцького 12
OSA-MOTO
+380 (93) 303-00-23
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення Повернення і обмін товару магазин здійснює за наступними правилами: 1) Протягом 14 днів товар можна обміняти або повернути, якщо він не має пошкоджень, слідів експлуатації чи ремонту, втрутився у пристрій, пошкоджений упаковки. Умови не поширюються на електронні пристрої і обговорюються окремо під час оформлення замовлення. 2) Схема відновлення при купівлі Тенет: Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання повернути товар і отримуєте дані для зворотної пересилки. Надсилаєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру. Номер карти для повернення коштів. Після того як ви отримаєте повернення, магазин перевіряє, чи не пошкоджений товар, чи його експлуатація, чи ремонт, чи обладнання, чи пошкодження упаковки. Прийнявши повернення, магазин перераховує гроші Вам на карту 3) Схеми для купівлі в магазині подібної схеми при купівлі Інтернету, але все це робиться в магазині без втручання служби доставки. 4) Схема обміну товаром при купівлі Інтернету: Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання обміняти товар і отримуєте дані для зворотної пересилки. Надсилаєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру. Після того як ви отримаєте повернення, магазин перевіряє, чи не пошкоджений товар, чи його експлуатація, чи ремонт, чи обладнання, чи пошкодження упаковки. Прийнявши повернення, магазин відправляє Вам новий товар. 5) Схеми обміну товаром у магазині можна порівняти з схемою, яку купляють в Інтернеті, а також у магазині. 6) Хто платить доставку. За обмін або поверненням товару - доставку оплачуєте ви (покупець).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner